انواع عروسک تیلدا

برای خرید و دیدن عروسک های بیشتر بر روی مدل مورد نظر خود کلیک کنید.

خرید عروسک تیلدا (روسی) دست ساز

عروسک تیلدا که به آن عروسک روسی نیز گفته میشود یکی از انواع عروسک های دست ساز است. از آنجایی که این عروسک ها همراه با عشق به دست بانوان هنرمند ایرانی ساخته میشوند، تنها اسباب بازی نیستند. بلکه عروسک هایی هستند که خاص و منحصر به فردند درست مثل شما.

عروسک دست ساز تیلدا با دقیق ترین جزئیات و زیبایی منحصر به فرد و تولید شده از بهترین متریال موجود در بازار است که سبب ایجاد ویژگی هایی همچون قابلیت شست و شو با مواد شوینده (لباس، بدن، مو و استند) و قابلیت حرارت (اتوی لباس و مو، شسوار مو، بابلیس و …) گردیده است.

این عروسک های دوست داشتنی به راحتی از استند خود جدا میشوند و سپس برای نظم دهی به اتاق و زیبایی بخشی به محیط زندگی شما، به سادگی روی استند قرار می گیرند.این عروسک های دوست داشتنی که در مجموعه تولیدی مادام دالز تولید شده اند تمامی گروه سنین (از نوزاد تا بانوان) را مجذوب خود میکند.

اگر به دنبال خرید هدیه برای عزیزی هستید تا بتوانید لبخند رضایت را روی لب های او بیاورد، اگر برای فرزند دلبندتان به دنبال خرید یک محصول مناسب و کاملا بی خطر هستید،اگر برای هدیه یک جشن بارداری یا به مناسبت تولد یک نوزاد به دنبال یک هدیه خاص هستید، اگر در حال خرید سیسمونی برای نوزاد دلبندتان هستید، اگر در حال خرید جهیزیه هستید و به دنبال یک تندیس طرح عروس و داماد برای دیوار اتاق خواب و یا میز کنار تخت هستید و یا میخواهید برای همسر خواهر و حتی مادری که همیشه به دنبال خرید خاص ترین ها بوده اند، هدیه گران بها و خاص تهیه کنید، ما حتما خرید یکی از عروسک های دست ساز مجموعه مادام دالز با تنوع رنگ و مدل و بهترین کیفیت را به شما پیشنهاد میکنیم.

چند نکته مهم در خرید عروسک تیلدا

برای خرید عروسک دست ساز تیلدا به صورت اینترنتی حتما به نکات زیر توجه کنید:

  1. حتما ابعاد و سایز عروسک را بررسی کنید. ممکن است تصاویر به گونه ای گرفته شده باشند که سایز عروسک به خوبی نمایش داده نشده باشد.
  2. این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است به علت تفاوت در رنگ پردازی دوربین های مختلف، تصاویر موجود کمی تفاوت رنگ با نمونه واقعی داشته باشند.

قیمت عروسک دست ساز تیلدا

قیمت عروسک تیلدا به میتواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که از مهم ترین آن ها به میتواند به جنس و قد عروسک اشاره کرد.
مادام دالز برای تولید عروسک های خود از بهترین متریال استفاده میکند و قیمت حدودی عروسک ها با توجه به سایز آن ها از حدود 700 هزار تومان تا 1,800,000 می باشد و با توجه به تنوع بسیار زیاد عروسک های مجموعه مادام دالز، میتوانید عروسک مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و سفارش دهید.